Aanmelden - registreren van een MijnPSO account
De Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO) is een wetenschappelijk onderbouwd
kwaliteitskeurmerk van de Nederlandse Organisatie voor toegepast-natuurwetenschappelijk
onderzoek (TNO).
De MijnPSO-omgeving is de zakelijke online meet- en aanvraagomgeving van de PSO. MijnPSO is
bedoeld om te meten in welke mate een organisatie presteert op het gebied van sociaal
ondernemen. Dat gebeurt volgens de PSO-handleiding. Om het PSO-keurmerk en/of het PSO
30+certificaat aan te vragen, start een organisatie – die wordt dan
Aanvragende organisatie genoemd – altijd met het aanmaken van een MijnPSO-account en
volgt vervolgens zes online stappen. De eerste vijf zijn vrijblijvend, in de zesde en laatste
stap kan de organisatie een aanvraag indienen. De medewerker die namens de Aanvragende
organisatie een MijnPSO-account aanmaakt en de gevraagde (organisatie)gegevens invult, wordt
de Accounthouder genoemd.